看看下面的句子,你知道用英語怎麼說嗎?
1. 我們會在七月十日抵達,十五日離開。
2. 我牛排要七分熟。
3. 我要一份大的起司披薩。
     
    教你怎麼說:
  1. 我們會在七月十日抵達,十五日離開。
  We will arrive on July 10th and leave on the 15th.
     
   
    We get in on the tenth of July and leave five days later.
  我們會在七月十日抵達,五天後離開。
    We'll get there on July tenth and stay for five days.
    我們會在七月十日抵達,停留五天。
     
  2. 我牛排要七分熟。
  I would like to have my steak cooked medium-well.
   
 
    I like my steak medium-well.  我牛排要七分熟。
    Please make mine medium-well.  我的牛排要七分熟。
     
    3. 我要一份大的起司披薩。
  I'd like a large cheese pizza.
     
   
    Can I get a large cheese pizza?  我可以要一份大的起司披薩嗎?
    I'll take a large cheese pizza.  我要一份大的起司披薩。
arrow
arrow
    全站熱搜

    deskwoodss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()